نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بالاخره «فراغت ظهرگاهي» آلگري فرا رسيد

بالاخره «فراغت ظهرگاهي» آلگري فرا رسيد

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در شماره امروز خود به نقل از منبع خبري ويژه‌اش؛ از امضاي قرارداد جديد ماسيمليانو آلگري با يوونتوس تا قبل از ديدار شنبه هفته آينده مقابل ميلان خبر داد.

 

پس از اظهارنظر شنبه اين هفته آلگري در كنفرانس خبري بازي يووه مقابل اِمپولي مبني بر وضعيت تمديد قرارداد مربيگري او در فصل آينده و جمله جالب توجه او؛

 

قراردادم را به محض اولين فرصت آزاد در يك بعدازظهر تمديد خواهم كرد.

 

به نظر مي‌رسد اين وقت فراغت ظهرگاهي در كوتاهترين زمان ممكن فرارسيده و مكس آلگري تا پيش از جدال يووه و آث. ميلان قراردادش را تا سال 2018 با باشگاه يوونتوس تمديد مي‌كند.

 

اين روزنامه ورزشي چاپ ميلان در ادامه خبر خود، تنها نقطه مبهم امضاي اين قرارداد را مربوط به جزئياتي كوچك مي‌داند كه البته قابل حل و فصل است. قرادادي سه ساله كه به موجب آن آلگري را تا سال 2018 در تورينو ماندگار مي‌كند.

 

به نظر مي‌رسد رقم قرارداد مورد توافق آلگري و باشگاه يوونتوس نيز چيزي در حدود 5 ميليون يورو به همراه پاداش‌هاي ويژه در طول فصل باشد؛ مبلغي كه باعث مي‌شود آلگري گرانقيمت‌ترين سرمربي شاغل در سري آ شود. عنواني كه اصلي‌ترين تعقيب كننده‌اش روبرتو مانچيني سرمربي اينترميلان با دريافت ساليانه 4 ميليون يورو دستمزد است.



«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: